vismut

Shopping-weekend

Publicerad 2009-08-16 18:33:12 i Allmänt

Oja, i helgen har jag shoppat loss värre. Dock har det varit riktigt snabba besök i affärerna då det är så otroligt mycket folk på stan/tornby så jag bara vill fly därifrån så fort som möjligt.
Vad har jag köpt då?
  • Nya kostymbyxor (det eller en ny, billig kostym men det var bara stora storlekar kvar så fick bli nya byxor)
  • Snyggt skärp
  • Kalsonger (Grrrrrr. Är det här samma modell som brukade ligga i askar förr? - Ja, det är samma. Eller hur...)
  • Inneskor med dämpning (så bodyattacken inte sliter lika mycket i fortsättningen)
  • En brödrost (Ärligt, vem betalar 1995:- för en brödrost?!?!?!)
Igår sprang jag 5km + 5km intervaller på 48min 30s. Kroppen har blivit väckt igen nu känns det som. Sen var det kräftor hos Axel. Jag var inte ett dugg sugen på kräftor så jag åt chips istället. När det var dags för utgång var jag trött så jag gick och la mig istället.

Jag har träningsvärk i magmuskler jag inte visste fanns. Högst upp mellan revbenen, precis där revbenen går ihop med bröstbenet.


Nya skorna. Även jag som är matchnings-blind kan se hur fina de kommer bli tillsammans med min gröna tröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela