vismut

Slösurf

Publicerad 2009-08-12 20:53:29 i Allmänt

Idag när klockan närmade sig 17 och jag hade gjort mitt, som det så fint heter på Rille-språk, satt jag och väntade ut regnet (jag misslyckades) för att åka till gymmet och träna. När jag satt där så slösurfade jag lite. Det får man när klockan nästan är gå hem och det är första veckan efter semestern. Jag hittade ett antal roliga länkar men den här slog allt. Jag satt där i min ensamhet och asgarvade!

Från LiUs Anslagstavlan:

Rubrik: Can I borrow a hair dryer?

XXXXXX XXXXX- 07/08 2009, 23:43
Can I borrow a bicycle? My name is ---. I am from Japan and I'm an medical exchange student for only 1 month in this summer vacation. I arrived here(Framman) 4 days ago. And now I realy worry that I don't have a hair dryer, but I live here only 1 month, so I had better to borrow it rather than buy one. If there is someone can help me, please answer to this notice.

Styrketräningscomeback idag efter nästan 2mån uppehåll! Jag var svag i biceps men sånt kommer tillbaka, det vet jag ju. Jag tränade tillsammans med Åsa för nu ska vi bygga upp oss inför vasaloppet. När vi tränade min svagaste muskel, ländryggen, visade Åsa en teknik där man hade armarna helt utsträckta under själva rygghävningen. Jag orkade inte hålla så då det blev betydligt tyngre. Det är då det är skönt att ha en träningskamrat som vet hur man stöttar: Det är säkert för att du har stora armmuskler som gör att det blir mycket tyngre för dig!

Igår dog min dvärggurami-hane. Bara 7 dagar efter att jag köpte den. Surt :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela