vismut

Busig

Publicerad 2009-12-17 12:06:51 i Allmänt

Jag måste erkänna att jag känner mig lite busig när jag inte är på jobbet under "arbetstid". Idag sov jag till 9 och sen har jag varit en sväng på Tornby och fixat med julklappar. Nu ska jag äta lunch och sen går jag väl upp till jobbet. Fast det är avdelningsmöte så det blir väl inte så mycket labbande ändå. Men lite.

För labbade gjorde jag tillräckligt igår. Jag var på labb kl. 05.30 och gick hem 02.25. Förutom 4st 20min pauser och en 90min paus (vid kl.22...) så var det labb hela tiden! Men det gick förvånandsvärt bra! Mest för att jag förmodligen inte var stressad utan visste att jag inte skulle komma hem tidigare än 2-2.30 i vilket fall som helst.

Men det var ganska så rejält otäckt att gå ner i källaren vid kl.24 för att hämta växter. Brrrr. Och så är det tur att ingen hör mig för i kylrummet skapades många nya sånger under kvällen/natten. Hade någon hört mig hade de ringt psyk för omedelbart omhändertagande.

Rille hade julfest på plan 9 och när jag hör att dörren till våningen öppnas sent på kvällen börjar jag göra konstiga ljud inifrån labb för jag är helt säker på att det var han som kom - det var det inte...

Tack och lov för att man är hyfsat vältränad säger jag. Annars skulle jag inte ha pallat en 21h arbetsdag. Det jobbigaste nu är väl att man måste repetera experiment - suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela