vismut

Vit Jul i Motala

Publicerad 2009-12-24 18:38:04 i Allmänt

Idag blir det som Angiaq gör
rimma på bloggen som sig bör.
Igår åkte jag skidor och det var lite kallt
då hade jag superglid men idag var det inte lika ballt.

Istället fick jag diagonalåkning träna
och fick lite ont i knäna.
Dessutom fick jag av handsken skav
då är det inte skönt att hålla i en stav.

Ibland var det gräs.
Då under mina skidor det sa fräs.
Jag kommer ha fördel av att ha tränat i dåliga spår
när jag Sälen når

Det blev 65min åkning och situps typ hundra
men sen fick jag vila och julgran beundra.
I år är vi väldigt få
dubbelt upp från två.

I år är granen kort
men av vanlig sort.
Den har även fått byta hörn
från det den stått i sen mamma o pappa fick Björn

Maria är i Australien och morbror i Köpenhamn
så det är inte svårt att hålla reda på namn.
Vi har också varit hos farmor
jag, mamma och pappa + bror

Jag är grymt nöjd med rimmet jag skickade till Hanna
och så hoppas jag att Åsas förkylning inte är där för att stanna.
Hoppas alla idag har haft kul
jag önskar er en God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela