vismut

Dressed for success (eller: Björn goes modeblogg)

Publicerad 2009-12-08 21:23:23 i Allmänt

Club-kväll på intersport med rabatt idag så jag sköt upp mina till i söndags planerade inköp till idag. Jag hade förväntat mig massor med folk så jag kopplade på mitt tunnelseende och gick direkt till det jag skulle ha och sen till kön. Allt var över på 10min. Tydligen får inte det här kallas för shopping men här är mina fynd:

Skidhandskar


Midjebälte med plats för vatten, bananer och bars

Och framförallt:

En fleeceväst. Hur har jag klarat mig utan en tidigare?

Kommentarer

Postat av: oscar

Publicerad 2009-12-08 22:40:18

vilket modelejon du har blivit! bara snö som saknas sen är du redo.. har hört att det är vitt i härjedalen, ska vi dra dit nästa vecka?



ps. jag gjorde också shopping idag. nya skidor! det kommer gå undan i vinter.. ds.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-09 11:22:23

Och där har vi en riktig doktorand-outfit. Oj oj oj.

Postat av: Björn

Publicerad 2009-12-09 21:05:39

Oscar: Enl. Ulrika får ni snö i Skåne nästa vecka så du kanske får inviga dina nya skidor hemma! Är du i Motala något alls i jul? Backträning i Lustigkulle i så fall och jag lovar att det går bättre den här gången!



Ulrika: What?!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-10 15:39:49

Men vet du inte? En doktorand ska vara en typisk frilufts och praktisk människa. Åtminstone så är många det. Så det var en passande outfit.

Postat av: Niffe

Publicerad 2009-12-10 16:24:26

Hej!



Jag ska börja med temadagar i bloggen där jag utöver det vanliga skrivandet tar upp mode, foto och hälsa bl a. Har du några tips eller idéer om vad jag ska skriva om mer?



Ha en bra dag! KramPuss /Niffe

Postat av: Sebbe

Publicerad 2009-12-11 07:26:15

Hmmm... vet ju att Alex Schulmans 1000Apor e på is nu, å där hade det ju en modeblogg... kanske dax att ta över den nu: Style-by-Bjös Bjös eller nått får vi kalla dig från å med nu.

Riktiga fynd hittade du ju iaf, nu när det ju inte finnas några tvivel om att du är doktorand iaf (ifall det var ngn som tvekade).

Keep up the good work! /S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela