vismut

Favorit i repris

Publicerad 2009-12-09 21:56:17 i Allmänt

Jag bloggar för min egna skull som en typ av dagbok. Ibland skriver jag saker som bara jag förstår om jag skulle läsa det igen, bara så ni vet. Jag letade efter ett inlägg från oktober 2007 men under tiden hittade jag det här. Haha! Jag kunde bara svaret på en av den (#3). De var egentligen rätt bra måste jag säga. Speciellt den första. Och den andra.

Och kommentarerna:

 

Idag var det gym med Åsa och Siri medan Johan körde BodyAttack. Nog för att Umesh och jag pratar mycket när vi tränar men det finns de som pratar mer. Hmm. Jag tränade rumpa för Vasaloppet och Åsa tränade rumpa för att få Hanna Lindblad-rumpa. Siri vet jag inte.

 

Imorgon är det ännu tidigare frukost på jobbet, utan julkalender, för att hinna titta på luciatåget.

 

Från vårt labb kan man se ner i sjukgymnasternas övningssalar. Igår stod Rikard och Hanna (motvilligt) och tittade på killar i kalsonger som masserade varandra - själv labbade jag. Idag fick jag efterhandsrapporter från plan 12 om att det var tjejer i underkläder istället. Själv labbade jag...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-10 08:09:17

Jag skulle vilja ha svaren på alla dina skämt/gåtor! Kom på!

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-10 08:10:49

Själv labbade jag med utsikt mot sjukgymnastsrummet...

Postat av: Björn

Publicerad 2009-12-10 10:12:10

Ulrika: Facit står ju längst ner i det gamla inlägget som tur var!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-10 10:24:24

Haha någon var trött. Och texten liten. Jag skyller på det!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-10 10:25:04

Och jag får erkänna att det tog en bra stund innan jag fattade det där med melonen.. Hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela