vismut

Formtoppning?

Publicerad 2009-12-30 22:49:37 i Allmänt

Neeej! Nog för att det mesta är intressant i vinter OS men hockeyn är det absolut mest roliga att följa. Jag misstänkte att det skulle vara dåliga TV-tider i år (minns Salt Lake City...) men vad värre är, de sammanfaller med sista veckan innan Öppetspår!
Bara hoppas att de går till final för den går 21.30 på Öppetspår-dagen och då ska jag väl vara i mål. Minns finalen 2006 när vi alla satt hos Christian och tittade. Även Jonas som dagarna innan var förvisad till "uppehållsrummet" pga förkylning. Den här gången blir det väl till att följa finalen via en bilradio om jag kan lyckas hålla mig vaken. Men, de har ju inte nått finalen än. Bronsmatchen börjar kl. 04.00 så den hinner jag ju se lite på innan det är dags för start...


 

Haha! Letade bland gamla bilder. Finalen var tydligen dagen innan Forskarskolan hade Bull-OS. Fy så uselt jag mådde dagen efter! Sockerbaksmälla deluxe men vad gör man inte för en tredjeplats?

Jag ser visst sliten ut redan vid medaljutdelningen men det gör de andra också... Don't try this at home, kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela