vismut

My name is Bond

Publicerad 2009-12-12 13:20:02 i Allmänt

Dr. Pernilla hade disputationsfest med Bond-tema igår och det blev den roligaste jag har varit på! Kan samtidigt inte förstå hur jag kan må så bra som jag ändå gör idag eftersom jag drack sen sista ölen vid halv 4 och att mina GT inte var av den svaga varianten. Jag skulle känna igen många på festen men samtidigt inte känna så många men det var verkligen superkul!

Åsa gick runt och tog kort på gästerna åt Pernilla och fick dom att göra "Phrrrrrrrr" med läpparna eller *skaka på huvudet med slappa kinder* så det finns många bra utpressningsbilder att tillgå. Siri kan man nog få mest pengar av hahaha. Så här blev jag när jag gjorde någon form av dubbelvariant:

Jag och Siri

Flugan ja. Den skulle visst se ut så där. Just den där varianten hade ett eget namn: Diamond point. Men den satt aldrig still speciellt länge. Pernillas mamma gjorde ett försök att få ordning på den i början men det var hopplöst. Men snygg var jag!

 

Jag och Anita

Men det var inte bara en plats för fest. Det utbyttes mycket träningstips och nya träningskompisar skapades. Åsa lyckades bäst som ska gymma med en professor. Själv ska jag lära en blivande Doktor att crawla snabbare än tanterna i simhallen bröstsimmar. Det pratades jobb också. När postdocen i ett av HUs "höjdarlabb" frågade om man kunde göra så här och se det där med masspek insåg både Åsa och jag att det var en piece of cake och vi båda ville köra hennes prover. Hon litade tydligen mer på Åsa för "I want her to run my samples and I want your phone number" men båda sakerna kommer nog rinna ut i sanden.

 

Nä, nu blir det soffan resten av dagen. Jag kanske inte är bakfull än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela