vismut

Snart dags att krypa ner

Publicerad 2009-12-07 21:38:38 i Allmänt

Igår var det svårt att somna. Kroppen var helslut medan huvudet var piggt och inte alls ville sova. Jag vaknade inte förrän strax efter 9 igår så att somna vid kl. 22 var ingen höjdare även om resten av kroppen skrek efter vila. Jag såg att förra veckan är den vecka med flest antal träningstimmar (minuter.......) sedan minst juli. Därmed inte sagt att det var den hårdaste för 70min gympass sliter inte lika mkt på mig som långa löppass. Fast nu börjar jag bli irriterad på min höft ("ond" sen juni) och mitt knä (ond sen september). Sen gillar jag inte att den antydning till rutor på magen jag hade efter LL inte ens är antydning längre. Aja, lite att ta av under vintern ska man väl ha.

Well, vid 6.30 skrev jag ett mess med kattungeögon till Åsa och underförstått undrade om det var frukost och julkalender idag också. Svaret kom superfort att det var det - bara till att gå upp annars hade jag legat kvar lite till under täcket.

I lördags hade jag 16 unika besökare på min blogg. Jag tror bara att jag har haft fler två gånger tidigare (Odense och Lidingöloppet). På vardagar tänker jag mig att antalet unika besökare är något färre än det som anges då både jobbdatorer och hemdatorer kanske används men på en lördag? Hmm. 16st alltså. Jag har koll på max hälften... Själv följer jag bara 2+1 bloggar och så smygläser jag en ibland:-)

Nu väntar jag bara på att spagettin till matlådan ska koka klart så ska jag sova. Imorgon var det visst någon som behövde bli insläppt till frukosten så ingen snooze-ning imorgon!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-08 08:08:18

Vad tror du om mig, klart jag bara satt där och tittade på killar..

Postat av: Björn

Publicerad 2009-12-08 10:34:35

Jo, jag tänkte nog att du bara satt där i benpressen och spanade. Du sminkar dig säkert rejält före de svettiga passen också. Skärpning om du ska behålla ditt smeknamn, Biffen!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-08 14:25:02

Att du kunde gissa så bra vilken gym-typ jag är. Den mest fixade av dom alla. Härliga tider. Men biffen, det är jag nog fortfarande.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-08 16:56:02

Hur är årets julkalender då? har inte sett ett enda avsnitt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela