vismut

Inte rätt läge

Publicerad 2009-02-05 19:59:59 i Allmänt

Anmäld till Vansbrosimningen. Anmäld till Lidingöloppet. Och så idag, inhandling av finfina skidor till det otäcka Vasaloppet nästa år. Jag kunde inte få skidorna direkt så jag hoppas inte att SMHI ffår rätt i att vintern kommer nu för det tar en vecka innan de är klara med bindningar och allt. Jag hade iåfs inte kunnat åka i helgen ändå för nu har jag åkt på en liten förkylning. Eller, jag hoppas inte den blir värre för på lördag ska jag ha fest här hemma och jag ser så grymt mycket fram emot den! Jag hoppas på stor underhållning.

Igår när jag kom till jobbet hade jag 20 plästa mail från folk i mitt "gäng" angående vår semesterresa. Det var lite tjafs fram och tillbaka och det var mycket roligt att läsa. Men roligast var nog ändå när det senare kom ett mail ifrån "Maria". Det visade sig att det var fel Maria som fått alla våra mail. Men hon hade säkert roligt åt oss i alla fall...

Idag har jag beställt narkotika - 1kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela