vismut

Menar du Björn?!

Publicerad 2009-02-08 19:43:18 i Allmänt

Jag måste nog säga att jag ändå är lite smart. När jag i onsdags kände att, ja, jag kommer nog att bli förkyld snart, gick jag till gymmet och slet i några hantlar. Av två orsaker. Dels för jag känner mig grymt stark när jag använder de hantlar jag gör på biceps just nu - det är en väldigt kul känsla jag inte vill missa - och dels för att påskynda förkylningen. Perfekt! Torsdag och fredag var jag förkyld (och jävligt lat doktorand) men igår lördag var jag på banan igen. Skönt för som jag skrev, jag såg verkligen fram emot helgen.

Tyvärr var det en del roligt folk som inte kom till min återinflyttningsfest(Umesh borde för övrigt stannat i lugna Linköping), men det var en väldigt rolig och lyckad fest ändå måste jag säga. En bra blandning av folk. Johan kom men någon form av återinflyttningspresent som man inte riktigt visste om man skulle våga äta eller inte. En grön geleklump som smakade fishermenfriends och innehöll sprit. Klumpen fanns i alla fall inte kvar imorse.

Åsa klagade på att hon var så dålig i MarioCart för att hon inte såg så bra så hon fick låna mina glasögon. Taget foto säljs till högstbjudande!

Jag har 2-3 par på mitt samvete som matchmaker. Nu ska jag fixa #4!

I kön till NH blev jag kallad för "den drygaste person jag mött" av en helt random tjej jag inte ens pratat med. Det fick Mange att utbrista Ehh? Är du säker på att du menar Björn? Det är då man känner att man trots allt är en schyst kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela