vismut

Snögubbe/Snöängel

Publicerad 2009-02-22 20:27:55 i Allmänt

Ja det blev soffan igår - Stefan och Lenas soffa och med en söt liten kattunge. Melodivestivalen på TV ja. Jag bryr mig egentligen inte men igår hade man nästan kunnat vända upp och ner på resultatlistan för att få de bästa låtarna till Globen, enligt mig alltså. SUCK säger jag. "Sååååå vill Guuuuuuudarna" Gudarna? Plural alltså? Jajaja, jag bryr mig ju inte ändå.
Jag, Magnus och Togge gick sedan vidare till Flamman. Togge var dansgolvets kung och jag hans prins. Det var skitkul!

Idag har jag simmat, jobbat, spelat wii och tvättat. Jag tömde just tvättmaskinen bara för att upptäcka att något har färgat nästan alla kläder! Jag är så arg! Jag tvivlar på att det var någon av mina tröjor för jag har självklart inga nya kläder. Nu har jag "vinfläckar" på det mesta och värst är nog att kostymskjortan blev färgad. Och en av mina pikétröjor (trots att den var ut och in vänd). SUCK

Sånna här dagar när det är perfekt leksnö funderar jag på att kidnappa några barn så att man kan få ha en ursäkt till att leka i snön. Hmm, just ja. Igår diskuterade vi det här med självdistans och att man bryr sig mindre och mindre med åren om vad andra tycker. Togges gräns visade sig gå vid Aquas Barbie girl på dansgolvet. Jag antar att min går vid att leka ensam i snön.

Idag åkte IFK Motala ur elitserien i bandy efter 30 år i högsta serien. Surt. Mycket surt. Hoppas verkligen de kommer tillbaka fort men förmodligen kommer de aldrig upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela