vismut

Ryggläge i soffan är bland det bästa som finns!

Publicerad 2009-02-21 17:33:32 i Allmänt

Undra om någon vecka någonsin gått fortare. I torsdags var Umesh här och åt mat innan vi gick och spelade biljard. I min första match mötte jag Axel. Jag fick till en kanonsprängning men tyvärr satte jag ingen boll. Jag fick stöta en gång till innan Axel bara hade boll nummer 8 kvar och den var inte kvar speciellt länge den heller... Vid det andra bordet hade de väl knappt satt en enda boll innan vår match var klar.

Helgen går i slapphetens tecken. Fredagskvällen ägndes åt matsäckslagande följt av ryggläge under en filt med popcorn i soffan innan jag hoppade i säng vid 22.30. Idag var det skridskoutflykt med Åsa och Johan med kompisar. Tanken var att åka på Glottern utanför Åby men det var alldeles för mycket snö på isen för skriidskoåkning så vi letade oss till Mem och en liten tur på en plogad slinga på kanalen. Speciellt mycket skridskor blev det inte (30min?) men vi hann i alla fall äta upp matsäcken!

Väl hemma somnade jag på soffan och sen flyttade jag mig till badkaret. Jag tänkte också tina en muffin i mikron men den blev lite för mycket tinad så nu ligger den på balkongen och här inne stinker det bränd bananmuffin. Nä, får se vad som händer ikväll. Mange lockar med Flamman men - soffan är ju så grymt skön!

Under den långa bilfärden lyste solen. Här är vi på kartjakt i Söderköping


Sen lyste inte solen lika mycket men vi hade ändå glömt solglasögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela