vismut

9mm

Publicerad 2009-01-26 20:35:01 i Allmänt

... är längden på mitt hår numera. Jag åkte till Åsa för klippning men kom på att jag litade mer på Johan än på Åsa. Fast när det "roliga" var slut (dvs. skala av allt hår) överlät Johan det tråkiga (finputsning och raka kanter) till Åsa. Bra blev det i alla fall.

Nu har jag varit på body attack utan hänglås, Rikard och vattenflaska. Dessutom var Madde tuff idag. Pust. Nu kommer min vinst från maratonet (sportdryck) till nytta.

Hur kan ett krigsförande land som Israel få ge sina soldater immunitet som skyddar dom mot ev. åtal för krigsbrott? Det är så sjukt så jag mår illa.

Nä, dags för middag #2 och sen ska jag däcka i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela