vismut

Dagens träningstips

Publicerad 2009-01-19 21:26:21 i Allmänt

Använd inte kodlås till skåpet på gymmet

Vid en första tanke kan idén vara lockande då man slipper hålla reda på en nyckel. MEN det kan hända att låsjäveln byter kod på sig självt (om den ligger olåst i en väska t.ex.) och då kommer du inte in i skåpet efter träning. Om du trots tipset använder kodlås, gör som jag och lås in din träningskompis kläder i samma skåp så är ni två som måste hitta/vänta på en vaktmästare med bultsax!

Idag fick Rille o jag beröm av de två passledarna efter bodyattacken. Antingen ville de bara vara snälla för de ser att vi försöker (Rockstep!?!? Funky?!?!?!) eller så flörtar de med oss. Jaja, det är i alla fall ett kul pass och svetten sprutar och triceps, min i förhållande starkaste muskel, skriker om att få sluta. Kul var ordet.


Kodlås från biltema går att få upp - med bultsax

Hehe, det här får mig att minnas ett Power-citat från dipp.tk-tiden när Umesh får klippa upp sitt hänglås på Campushallen: Det här är det manligaste jag gjort idag!
Tyvärr klippte den här vaktisen upp låset själv...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-01-21 19:37:00

Du gjorde iallafall snyggare rocksteps än Rille när ni visade på labbet!

Postat av: Björn

Publicerad 2009-01-21 20:06:45

Funky också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela