vismut

Första dagen på resten av året

Publicerad 2009-01-07 14:20:00 i Allmänt

Back to work alltså. Det gick ganska bra att gå upp i morse ändå fast 20min snoozing blev det trots allt. Work o work vet jag förresten inte. Det är det här som kallas mjukstart. Lite plantering, ett seminarie och sen ner på stan för att handla till "sushi and beer party" som äger rum nu klockan 15 hemma hos Bossen. Det kanske blir jobbigare att gå upp imorgon...

Jag har bara skrivit datum 08.... två gånger på saker idag. Fast det är väl egentligen en ganska hög procent av antalet gånger jag skrivit datum.

Jag ska få ny ytterdörr igen. ASSA-lås. Fast det skulle visst inte gå att dyrka upp men vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela