vismut

I stöten

Publicerad 2009-01-29 21:35:30 i Allmänt

Dålig dag som blev ännu sämre när jag kom hem så nu sitter jag med huvudvärk. Och det är inte labbandets fel. En av dåliga saker är att min ursprungliga favorithockeyklubb riskerar konkurs. Och inte blir det bättre av att vissa riktigt gnider in det i ansiktet på en. Men kanske det är bra? Nu kan jag heja på LHC utan att bli kallad medgångssupporter!

Bästa saken på hela dagen är att jag ÄNTLIGEN (första gången någonsin) får varmvatten i kranen direkt utan att behöva spola 4min först.

Trots huvudvärken gick jag och spelade biljard. Jag stod för hela turneringens absolut sämsta stöt när jag hur enkelt som helst hade kunnat vinna över Jonas och sluta tvåa, missade och slutade fyra. Den här gången har jag bevis på att vi bara var pojkar så ingen behöver tolka 1+1 som att jag var på date och springa och skvallra för Åsa som har ett tvådagarsförhör med mig om vem hon är. Det har förresten inte hunnit sluta från förra veckan än. Det här kom precis på msn: Åsa säger: tänkte bara säga att du är välkommen på hemkörningspizza och film imornkväll om du inte ska på date.


Mange kör avancerade stötar

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-01-29 21:44:37

Jahaja, där får man för att man är snäll och bjuder in på hemmakväll

Postat av: Björn

Publicerad 2009-01-29 21:49:35

Jag tackade ju för inbjudan. Jag antar att ni bara vill ha mig där för att håna mig för Malmö. Nu fick du ju ta det via msn istället... :-)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-01-30 09:45:01

Vad går du på för dater då Björn?

Postat av: Björn

Publicerad 2009-01-30 16:00:51

Fråga Åsa och Hanna. Själv vet jag inte. Dock har jag tackat nej till en. Eller skjutit upp kanske. Hmm.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela