vismut

På egen Risk

Publicerad 2009-01-06 10:37:42 i Allmänt

Igår spelade jag spel hemma hos Christian och Annica. Umesh och Axel var också med. Annica hade ringt runt till alla affärer i stan (utom MAXI) som säljer spel men Settlers var slut överallt så istället spelade vi mitt nya julklappsspel - Bet your brain - jag kom näst sist. Antagligen för att jag överskattar andras (och min egen - hur ska jag veta att Mel B och Eddie Murphy är (har varit) ett par?) förmåga. Men det var roligt.
Spel 2 borde ha varit Monopol för jag vill aldrig spela Risk med Christian men nu övertalade de mig om att det  var dags för Risk igen efter 5 års uppehåll. Kul. Jag kommer ALDRIG spela Risk med Christian igen. Aja, det var inte så farligt den här gången men, mja. Nej, det är slutspelat.



Nu ska jag upp till labb och hälsa på Alexey. Sista lediga dagen och det känns både bra och dåligt. Bra för att jag är så rastlös när jag inte har något att göra och dåligt för att jag har vänt på dygnet. Orka gå upp runt 7 imorgon!


Update:
Jag gav mig på att baka Hannas bananmuffins igen för det var ett bra tag sen sist. Tyvärr sket det sig rejält för de fastnadei formen och ser ruskigt fula ut. De går inte att bjuda på så jag får nog äta alla själv...!

Kommentarer

Postat av: Ulrikarika

Publicerad 2009-01-06 11:00:03

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-01-06 11:01:24

Hahaha, ser du vad jag fick till där? En tom kommentar från Ulrikarika.

David fick settlers från Daniel och Siri i julklapp. Jag hatar strategispel, vill du köpa det? Hoho :)

Postat av: Björn

Publicerad 2009-01-06 13:58:17

Så kul! Antar att du och David spelar varje kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela