vismut

Gott&Ont

Publicerad 2009-01-01 17:58:30 i Allmänt

Det blev ett gott slut på 2008 - kanske lite för gott. Efter maten igår fick jag magknip som inte gav med sig (med några minuters undantag) förrän efter tolvslaget nån gång så så jättekul var det tyvärr inte igår:-(
Det var tom så att jag och Umesh gick hem först av alla. Dåligt av oss. Det får vi ta igen nästa år!



Party


Snart dags för eldgivning. Lådan på marken väger 15kg. Det mesta är (var) nog krut...



I Säkert!'s-Ditt kvarter har jag en textrad som jag brottats lite med. Jag tycker hon sjunger "Jag har en eld i min väska" alternativt "jag har en älg i min väska". Jag uteslöt tidigt älgen men den där elden har jag aldrig fattat vad den ska symbolisera. Dessutom har hon köpt varje nummer sen -96. Nu vet jag. Hon har en Elle i sin väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela