vismut

Party Boys

Publicerad 2009-01-25 11:35:22 i Allmänt

Fredagen skulle bli en lugn kväll med mat, film och sällskap i form av Umesh för att vila upp oss inför en Flamman-lördag. Istället blev det utgång både fredag och lördag. Umesh blev bortprioriterad när jag blev bjuden på fest med en massa kognitionsvetare i grannhuset. Men han blev nog inte allt för ledsen för han mötte upp vid NH han också. Två liveband och riktigt bra dansgolvsmusik. Runt två bestämde vi att vi skulle gå vid nästa dåliga låt vilket innebar att vi blev kvar till stängningsdags. Jag var på väg av dansgolvet en gång men då tog Umesh tag i mig och sa 'Lyssna, hör du inte ? Det är ju den här!' Och så blev vi kvar :-)

Igår tittade vi på handboll och åt mat från Saigon tillsammans med Åsa och Johan. Johan hade bestämt att det var Åsa som körde bilen så hon fick bara dricka the och sprite (Umesh erbjöd henne iaf Oboy när vi andra drack Baileys). Sen bröt ju såklart inte Umesh och jag vårt löfte om Flamman (ingen kö!) så tillsammans med Magnus så hamnade vi där. Tyvärr var det inte alls lika hög nivå på musiken så det var inga problem att hitta en dålig låt så vi kunde gå hem tidigare.

Idag blir det:
  • Skidor på TV
  • Bakning av bananmuffins (smörj formen den här gången!)
  • Gjutning av gel på labb
  • Tornby följt av modifiering av badrummet
  • Tvättning (om jag har bokat tvättstugan)
  • Och kanske en tur till Åsa för klippning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela