vismut

Generalrepetetition

Publicerad 2009-07-10 17:40:12 i Allmänt

Det var kallt i vättern. Speciellt för pannan. Brrrrrrrrr. Jag överdriver nog om jag säger att jag simmade 20m men nu har jag i alla fall testat på öppet vatten...





Nu har jag alltså SEMESTER!
Jag hade tänkt att gå hem vid 12 idag men 11.40 blev det till att sitta med mitt manuskript tillsammans med Alex igen för vi fick tillbaka det direkt och ombads markera alla ändringar med röd stil. När det var gjort kunde jag gå hem och det tog inte speciellt lång tid. Lång tid tog det dock att vänta på bussen då jag inte noterat att buss 520 till Motala ändrat sin rutt och inte längre trafikerade hållplatsen där jag stod som ett fån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela