vismut

Undrar vad Hanna har för mat med sig?

Publicerad 2009-07-08 11:55:41 i Allmänt

En av de bästa sakerna med att ha flyttat hemifrån måste ju vara att man inte lagar någon mat som man inte gillar speciellt mycket. En sådan rätt är för mig stuvad fisk - det har jag inte lagat på 7 år. Förrän igår.

Tanken var att jag skulle göra en god fiskgryta men det sket sig när jag inte hittade något recept så det blev till att dillstuva skäddorna. Nu sitter jag här och drar mig för att gå på lunch. Jag borde kanske hängt på Tobias som skulle till Ros och köpa kebab.
Äh, det var så länge sen jag åt kokt fisk så jag kanske tycker det är gott?

Hanna har lasagne. Suck. Och byta vill hon inte heller. Suck igen.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-07-08 16:22:59

Hur gick det? Fick du ner fisken?

Postat av: Björn

Publicerad 2009-07-08 19:21:48

Det gick bra! Den smakade faktiskt bra men det dröjer nog till nästa gång.

Postat av: Johan

Publicerad 2009-07-08 21:48:03

du skulle testa gäddburgare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela