vismut

Bloggar på jobbet

Publicerad 2009-06-24 16:42:29 i Allmänt

Gör jag inte men nu måste jag ha en paus från mitt fredagspresentations-förberedande så då kan jag passa på.

  • Jag har jobbat på min simteknik i Tinnis två gånger den här veckan redan. Båda gångerna har LASS's Micke Holmertz (fd landslagstränare) varit där och en gång var även Motalas stolthet Anders Holmertz (OS och VM-medaljer) där men jag vågade inte fråga om teknik-tips. Men nu har jag i alla fall speedos :-)
  • De har gjort rent en fläkt i kylrummet och efter det låter det massor inne på mitt kontor och jag blir otroligt trött i huvudet. Har mailat allt-i-allon o hoppas på bättring.
  • Silvio Berlusconi har aldrig betalat för sex:"- Jag har aldrig förstått vad nöjet skulle vara utan njutningen av erövringen" Hmmmmm
  • Rikard och jag diskuterade det fina vädret och hoppas att alla slappa studenter som är lediga måste jobba för brödfödan och att de har omtentor i augusti som de får ångest över när de ligger på stranden.
  • Åsa har valt helt rätt vecka att ha semester. Du är undantagen ovanstående punkt (men dina handledare sitter och sliter med ditt manuskript...).
  • Ikväll blir det pizza (eller kebab), sol, och guitar Hero hemma hos Hanna för att ha något för Pontus som slutar nästa vecka. Jag och Eva får slåss om sistaplatsen medan Rille("jag tänker inte ta stryk av någon brud"), Pontus och Lotta tävlar om segern. Hanna hamnar där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela