vismut

Det tar sig

Publicerad 2009-06-30 20:23:15 i Allmänt


En phyllis tittar fram! Vi kan konstatera att det var något fel med fröna jag köpte. Hannas och Lottas plantor drivna från mina frön är i storlek med bäret, typ. Eva hon kan hon!


Smultronplantorna stormtrivs hos mig. Men när kommer bären?


I år verkar ärtorna trivas! Eller, de har inte druknat ännu... Majsen verkar ta sig den också.


Men den lilla solrosen gillar inte det utsatta läget med vind och het sol

Idag har jag sett den så kallade bajs-mannen två gånger. Det var åratal sen jag såg honom sist. Bajs-mannen fick sitt namn efter att han satt och sket på Campushallen med en tidning vilande på sopkorgen som han ställt framför sig när Umesh slet upp dörren. Det måste ha varit 5-6 år sedan! Hahaha.

Kommentarer

Postat av: Ulrika-avis på balkongen med växterna

Publicerad 2009-07-03 07:56:05

Ja usch ja, den där explosionen lät ju inte som nåt avundsvärt. Men min semester som startar i eftermiddag är det :)

Jag är rätt nöjd med mitt misslyckande på labb igår. Nu får jag lägga ner den delen av projektet.



Och nåt helt annat, det ser sjukt härligt ut med massa fina växter på balkongen! VILL HA BALKONG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela