vismut

Jag nämner inte ens cykelmekande x3 i det här inlägget

Publicerad 2009-06-15 22:51:20 i Allmänt

Christian och Annica har flyttat tillbaka till Lambohov (Mjärdevi enl. Annica...) och hade värsta grymma grillpartyt i lördags. Grym var också lägenheten. 110kvm i ett plan med uterum och uteplats! Det var svårt att tänka sig att det var Stångåstaden och att de fick den för bara något på 200köpoäng!
Själv upplevde jag helgen som en bakfylla. Jag var otroligt spak i kroppen efter Göteborg. Det var därför roligt när jag då på lördagskvällen fick ett mess från Rille där han just konstaterade att Göteborgsveckan tog ut sin rätt. Med andra ord, jag fick inte i mig många öl alls och gick hem ganska tidigt men som ni ser så glittrade jag ändå:


Partypingla

I söndags fick jag kryss #179 i en dunge utanför Universitetet. Något har hänt. Okända personer börjar att anförtro mig saker. Häromveckan var det en rysk-dansk postdoc som i sitt mail till mig berättade om att hon blivit lämnad av sin kille och nu, i den här dungen, berättar den väldigt trevlige mannen jag träffade att hans fru dött. Ojojoj, jag som är så extremt dålig på att hantera sånt där.

Masha frågade om jag inte vill bli Mulle-ledare för barn från 7 år. Njaeee. Jag är sugen men hålla koll på sånna där i skogen. Hmm, får nog tänka lite.

Idag är jag superpigg och vill inte gå och lägga mig. Det var ny release på Bodyattacken idag och den var ruskigt svår - för mig alltså. Och för Kenneth.

Jag köpte nya fritidsbyxor idag. Jag inser nu att om något kostar 300-500kr så tycker jag att det är dyrt men kostar det 1300kr, som idag, så är jag bara nöjd att jag spenderar mina pengar. Haha.

Imorgon kommer de och byter mina fönster IGEN. De har tydligen satt dit fel sort. Suck.

Jag har också lärt mig ett nytt ord idag: Stalla. Först läste jag det i en tidning och sen sa de 'stalla' på CSI. Fråga inte vad det innebär. Kolla wikipedia istället. Har något med flygplansvingar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela