vismut

Närmare och närmare toppformen

Publicerad 2009-06-28 21:25:37 i Allmänt

Efter mitt fjärde besök i Tinnis motionssimbassäng på en vecka kan jag bara konstatera: Det är på Tinnis man ska vara.

Alex, Masha och barnen var där och bjöd på jordgubbar. Jag sprutade vatten på en intet ont anande Lorena som skrek något på spanska innan hon övergick till engelska. Jag tror hon uppskattade det eftersom hon fick se mig i mina speedos. Hehe. En tjej jag pluggat ihop med var där samt bodyattack-Madde tillsammans med andra gyminstruktörer.

Och det här var bara de jag såg under de 10 minuter jag inte räknade kakel i bassängen, det fanns säker fler...

18 grader i Västerdalälven idag. Temperaturen har stigit 6 grader på en vecka! Fortsätter det så här behövs ingen våtdräkt om två veckor. Och formen är på gång, definitivt.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-29 07:56:00

jag hinner inte simma hälften så mycket som jag skulle vilja.. vi får se hur det går det här..

Postat av: Björn

Publicerad 2009-06-29 20:55:10

Själv har jag i princip lagt all annan träning på hyllan. Idag blev det dock en 40' löptur men lyft vikter kan jag knappt minnas när jag gjorde sist.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela