vismut

BPE-best plånbok ever

Publicerad 2009-06-17 21:09:16 i Allmänt

Åldern tog till slut ut sin rätt - min plånbok pallade inte med regnet i Göteborg. Det sura är att jag, när jag gick runt i Nordstan, hittade en riktigt bra plånbok som "jag skulle köpa om jag behövde en ny plånbok". Väl hemma i Linköping föll så alla kort ut på golvet nästan direkt på grund av en trasig söm. Så nu är jag i princip plånbokslös för sådana viktiga beslut ska inte stressas fram. Som tur är så har jag kvar min plånbok från när jag var liten. Tyvärr är den inte alls anpassad för dagens kortsamhälle. Dessutom tror jag att den var anledningen till att jag fick visa leg på systemet idag...


Pastellfärg och fina gnuggisar

Nu är det dags att packa väskan igen. Imorgon bär det av till Leksand och midsommarfirande. Hur jag kommer hem är fortfarande till viss del skrivet i stjärnorna men till Örebro kommer jag i alla fall på lördag. Då är Umesh där också så vi kanske hittar på något.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-06-18 07:59:15

O! vilken fin! Jag önskar jag hade en lila sån med ÅSA gnuggisar på!!

Postat av: Björn

Publicerad 2009-06-18 14:39:23

Kanske det. Men den är inte shoppingvänlig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela