vismut

1 april närmar sig...

Publicerad 2009-03-30 22:19:33 i Allmänt

I helgen blev det inte mycket gjort. Några timmars jobb på lördagen och en flammanutgång. Eftersom det blev sommartid så stängde de klockan 2 (som alltså var tre). Det kändes som Flamman förr när de stängde klockan 2 på fredagarna. Jag gillade det, sista timmen är jag kvar bara-för-att ändå.
På söndagen gjorde jag ännu mindre. En timmes jobb, skidskytte tornby och tvätt var väl det jag hann med. Lite plockande på balkongen blev det också. Nu kommer de snart och gjuter om plattan så jag var tvungen att ta hand om allt skit jag hade där.

Kom och tänka på hur skönt det är att inte plugga och låna pengar utan att faktiskt jobba och tjäna pengar. Jag fick deklarationspapper från Skatteverket idag och insåg att jag förra året tjänat nästan (typ 10 000 mindre) lika mycket efter skatt som jag har tagit studielån under 5år...

Nu ska det bli jätteskönt att få labba 100% igen. Vad jag ska göra efter jobbet får ni läsa om på onsdag. Jag säger bara - Pierre och SofiA: Be aware!

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2009-03-30 22:55:48

Ahhh, vad har jag gjort nu? Tur att jag inte ska jobba i morgon, ska #%&%¤# lista ut vad du ska göra!

Postat av: Pierre

Publicerad 2009-03-30 23:03:45

Just det, det hade jag prcis helt glömt. Jag önskar bara lycka till min vän......

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-04-01 21:25:37

vad var det vi skulle få läsa om idag??

Lovar tungt och håller tunt...??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela