vismut

Drip Drop Svettdrop

Publicerad 2009-03-23 20:48:55 i Allmänt

I lördagskväll var det god mat, Robinson och film (Valkyria) hemma hos Åsa och Johan. Marie och jag fightades om bäst (ligg-)postition i soffan och om vem som ska ta hand om Sator nästa gång det behövs. Jag kan ärligt säga att jag saknade Sator förra måndagen. Det är mysigt med en katt som kommer och hoppar upp i sängen och spinner på morgonen - efter att jag har släppt ut henne från toan alltså...

Igår fick jag inte mycket gjort. Tre timmar på labb. Som tur var så var vi många där (Hanna, Rille, Åsa, Marie) för en TV blev snodd så nu har de många misstänkta. Väl hemma tänkte jag fortsätta lite med min tisdagsföreläsning men skidor/skidskytte/hockey i soffan lockade ännu mer. Tvättning blev det också. Men ingen löpning.

Idag var det BodyAttack igen. Kan bara påminna mig en enda gång som jag svettats mer än jag gör nu med den nya koreografin och det var back in the summer of -06 när jag väntade på en buss som aldrig kom på Cypern. Ofyy! Men det är kul. Kenneth skulle hem och slappa i soffan. Själv ska jag äta middag #2 (hmm, borde jag det? Kändes som om tutt.., ehh, bröstmusklerna, hoppade lite mycket idag) och fundera på ungefär vad jag ska säga sista halvan av min föreläsning imorgon.

Snart kan jag börja labba igen och jag har ett experiment som jag så gärna vill göra nu meddetsamma men det får väl vänta till fredag. Suck.

Förresten så luktar inte mitt nya schampo hallon - det stinker. Men samtidigt så stinker det ganska gott och jag sniffar mer än gärna på flaskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela