vismut

Ur led är tummen

Publicerad 2009-03-15 22:06:49 i Allmänt

Typ, jag vet inte. Nåt skit är det i alla fall för den är inte som den ska.

I helgen har jag varit med om brandlarm och tvingats stå ute i kylan i en kortärmad skjorta i väntan på brandkåren. Som tur var lyckades vi smuggla ut våra öl förbi vakten. Sen har jag också insett att första intryck kan bedra rätt rejält. Jag har också mekat cykel (växlarna var inte 100%iga efter förra meken), joggat (jobbigt!) tittat på melodifestivalröstningen varvat med skidskytte hos Christian och suttit kattvakt åt Sator. Hon var väldigt kelig den här gången men hon tog rejäla tuggor i min hand i fredags fast jag tror att det var befogat - hon träffade förmodligen någon nerv för handen domnade bort i en halvminut...

Idag har Sator fått leka med lill-Hästen (aka Arwen). Det gick ganska bra men Sator kände sig nog lite uttittad när 4 personer följde varje steg de båda katterna tog och låg mest och övervakade. En smäll på nosen delade hon ut till Arwen också.

Nyss var Johan och Åsa här och hämtade Sator och bjöd på smörgåstårta. Mums!

Imorgon är det ny release på Body Attacken. Nu kommer jag att vara ur takt igen. Om jag får vara med, jag är visst bara reserv.

Min nya favoritkemikalie är Ta Bort. Den räddade min kostymskjorta!

Imorgon är också sjunde och avgörande kvartsfinalen mellan LHC och Skellefteå. Usch, jag har inga höga förväntningar. Som tur är så har i alla fall jag sett den här säsongen som en mellansäsong. Det är nästa år SM-guldet ska vinnas när Mårtensson, Weinhandel och Johansson är tillbaka. Men att åka ut mot Skellefteå? Nä fy!

Med galler mellan gick det bra.


Sen blev det lite mer spänt och Arwen blev dessutom 4 gånger större

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-03-16 08:46:03

Oj han ser farlig ut den där stora katten!

Och du Björn, jag dissade dig inte på msn igår, mitt internet fungerade inte igårkväll!!

Postat av: Björn

Publicerad 2009-03-16 18:25:24

"Den där stora katten" hahahahaha! Mindre katt än Arwen finns nog inte. Den är typ 4mån gammal och väger ingenting. Den är som en stor råtta :-) Fast på kortet ser den verkligen enorm ut!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-16 21:18:27

HON ser ut som en kloakråtta med pyttelitet huvud ju hehe, lilla snutt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela