vismut

Hallonlukt is the shit

Publicerad 2009-03-21 12:44:53 i Allmänt

Det är farligt att leva och speciellt om man rör sig bland massa folk. På jobbet finns det mesta: Spysjuka, halsfluss, antibiotikaätare för streptococinfektion och vanliga förkylda. Dessutom har jag varit en sväng vid stora entrén på sjukhuset och där kan man väl få både det ena och det andra. Vaknade natten till torsdag med jätteont i ena halsmandeln men jag är nästan övertygad om att det var ett popcornskal som satt och skar lite...

Igår var det HälsoUniversitetets Research Symposium (HURS) på HU. Tyvärr kunde jag inte gå på någon föreläsning då jag hade fullt upp med annat men jag gick på banketten på Quality Hotel Exoxen på kvällen. Jag var lite osäker på om det skulle bli kul för det var bara Eva och Lotta från vår avdelning som skulle gå och hela Plan12-gänget var upptagna med disputationsfest men det blev skitkul. Vi var väl runt 40pers och jag insåg att jag faktiskt kände massor med folk. I alla fall var det många som pratade och dansade med mig. Och de som inte kände mig sen tidigare känner mig nu som "luftmadrass" efter en reklamfilm som mitt bord spelade inför alla.
Det blev inte så sent men jag lyckades inte somna förrän efter 2h för jag var helt speedad efter en RedBull-drink. En annan otäck sak som hände skedde inne på toaletten. Kaklet hade ett visst mönster så stirrade man (jag) på det så kändes det efter ett tag som att man (jag) låg ner och pissade. Och nej, det var före RedBull-drinken och nej, ingen annan vågade erkänna att de upplevde samma sak.

Idag har jag handlat frön till årets balkongodling (tomat, physalis, minimajs) och så nytt schampo:

Någon som vill följa med på Pettsson och Findus?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-22 17:31:12

Söt flaska men jag noterar de fina vita tulpanerna i bakgrunden! Åh jag vill ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela