vismut

Å nej!!!

Publicerad 2009-05-29 19:20:36 i Allmänt

Igår sprang jag blodomloppet. Det blev bara 5km för jag var inte speciellt sugen på att springa milen på asfalt så det fick räcka. Mitt mål var något svävande. 22,5min skulle vara helt OK men med tanke på att jag sprang i Vidingsjö på det för några veckor sedan när jag hade en kass löpardag och att loppet nu skulle gå på asfalt så borde den tiden kunna förbättras. Men sen har vi ju dte här med allt folk som jag inte behöver bry mig om i vidingsjöspåret så tidsmålet 22min 30s fick stå kvar.
Trots ganska kasst väder, blöt asfalt och, enligt mig, lite syre i luften (jag fick ju andas som en galning!) så har jag hela dagen levt stolt i min tro att jag sprang under 22min! Min egna tidtagning stannade på 21min 58s. Just precis nu fick jag se de officiella tiderna och jag fick 22min exakt! Bhuhu :-(

Idag gick jag på Bodypump med Åsa efter jobbet men jag blev väldigt sugen på att köra ett Bodyattack-pass direkt efter för det är det roligaste passet enligt mig och många av mina måndags-träningskompisar, och andra (...) var där idag. Nä, någon måtta får det vara. Min höft behöver vila lite nu.

Imorgon ska jag vara flytthjälp på förmiddagen och sen ska jag och Rikard ut och leta ekoxar! Nu ska jag baka rabarbermuffins o hänga i soffan.

Ulrika: Ha så kul i helgen och jag ber om ursäkt att presenten inte blev inslagen. Jag gjorde faktiskt en sista-minutenansträngning att åtgärda saken men tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela