vismut

Dagens shoppingfynd

Publicerad 2009-05-16 14:27:55 i Allmänt

  • En badmössa till Vansbro som gör att jag kan andas åt vänster utan att få vatten i örat.
  • Snorkel och cyklop till Mallorca.
Undrar om en fin strandkropp kan väga upp det här...

När jag var nere på stan träffade jag på Ulrika och Åsa. Vi pratade någon minut för länge för det var hopplöst att komma över St. Larsgatan p.g.a SOF-kortegen. Jag fick skippa att hämta cykeln och följde kortegen åt "fel" håll för att slutligen komma över gatan borta vid Trädgårdsföreningen.

Idag var ingen bra löpardag. Det var väldigt jobbigt men som tur var så klarade jag mitt mål med 5s! 5km på 22min 25s. Godkänt men jag ska ner ytterligare! Det är stor skillnad för mig att springa 5min/km och 4.5min/km. Jag blir betydligt tröttare bara av att kapa den där halvminuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela