vismut

Dit bara drömmar kan

Publicerad 2009-05-14 22:31:01 i Allmänt

Jag har äntligen fått min balkong! Den är dessutom mycket större än förrut. Den är så stor så att den är gjord i sektioner med räcken emellan. Längst fram på balkongen finns en rabatt som man kan ha blommor i. Blommor? Aldrig, här ska odlas grönsaker. Fast, jag har så mycket plats så att jag kan väl ha lite blommor ändå. Jag gick längst ut balkongen och tittade ner och blev svimmfärdig! Usch så obehagligt!
Att jag nu har fått tillbaka min balkong ska såklart firas så jag ställer till med en riktig fest. Men helst av allt vill jag ju bara pilla på balkongen. Folk ropade till mig att komma in och jag svarade "ja, jag kommer snart" och fortsatte.


Ja, det där var min dröm natten till idag alltså. Men en sak stämmer. Idag är balkongrenoveringen klar så nu är det bara att rulla ut gröna mattan, lyfta ut alla odlingar som står i vardagsrummet och torka av balkongbordet så är jag på rätt spår igen. Skönt! Hoppas på bra väder nu också.

SOF i helgen. Som student bör man väl ha varit där någon gång men jag var aldrig där. Fast på lördag ska det bli av - jag köpte Alumn-biljett men förra veckan fick jag information om att jag som LiU-anställd kunde få biljetter gratis. Hmm. Jaja. Men overall det blir det inte!

Nu dags för sängen. Ska bara skaka ut vattnet ur örat först. Det blev bara 1000m crawl idag för mina AXLAR var lite schletna efter igår... Vek som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela