vismut

Glassugen/hamburgesugen/balkongsugen/fiskesugen/minigolfsugen

Publicerad 2009-05-03 21:16:12 i Allmänt

Valborgskvällen tillbringade jag hos Stefan och Lena med Wii-spelande. Vi spelade b.la. 9 hål golf. Axel och Stefan valde spelare efter hur snygga de var och jag råkade trycka på knappen så att jag fick den föreslagna spelaren - Tiger Woods. Gissa vem som vann? Brudarna kom inte i närheten av mig och mina drivar :-)

I fredags sprang jag en mil på en mycket bra tid för att vara mig så här års måste jag säga. Dessutom trampade jag snett efter 1,5km och vände om tillbaka igen innan jag bestämde mig för att fortsätta så det går att putsa mer. Men trött det blev jag. På kvällen var det grillning hos Rikard vid hans nya lägenhet. Träffade en klasskompis från lågstadiet där som jag inte träffat på över 10 år. Hon tyckte att jag hade blivit stor men jag vet inte det jag - jag fick visa leg på ICA när jag köpte folköl till grillningen... Sen gick vi till Lorient för reggae men jag gick hem ganska så tidigt.

Igår blev det en Tornby-tur och gymning. Jag tog även en cykeltur längs Stångån och jag lovar: ALLA som fiskade fick napp när jag cyklade förbi. Helt galet. En fick en stor gädda och jag antar att den vägde typ 3-4 kg. Detta fick mig att bli extremt fiskesugen.

Idag sa väderprognosen att det inte skulle bli lika bra väder så vi ställde in en utflykt till Smultronstället. Även fiske på stångån ställdes in till fördel för en minigolfrunda. Jag vann inte och spelade inte jättebra, men för att vara vallas banor och premiärrundan måste jag ge mig själv godkänt. Jag kan ändå inte tagga till när jag inte möter Pelle eller Oscar i vilket fall som helst. Det är då det gäller, annars är det bara en trevlig aktivitet.

Sator har varit här sen i tisdagskväll och åker inte hem förrän imorgon. Vi förstår varandra ganska så bra nu. Hon har sluppit att sova på toan (en natt fick hon vara där) och hon har bara bitit mig två gånger. En gång i sängen när vi kelade och så nyss, helt oprovocerat hoppade hon upp på soffan och tuggade på min överarm.

Nu måste jag få min balkong!!! Jag vill äta frukost på balkongen och sen börjar majsen jag planterat att växa sig förstor här inne. Den måste ut!

Jag är sjukt sugen på hamburgetallrik. Tror det här med att bli av med lite underhudsfett till sommaren får mig att bli sugen på allt som jag inte bör äta speciellt ofta om jag ska lyckas...

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-05-04 07:33:47

Nej men du måste behålla underhudsfettet till vansbro.. annars kommer du frysa! :) Det är min taktik iaf..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela