vismut

Surt sa Björnen

Publicerad 2009-05-04 22:11:16 i Allmänt

Till i söndags frukost hade jag köpt en grapefrukt som jag åt tillsammans med gröten. Som ni vet så går inte citrusfrukter och mjölk ihop så bra så mjölken på gröten smakade väldigt äckligt men det var ju bara att äta ändå. Imorse åt jag ingen grapefrukt men mjölken var ännu äckligare... Sur mjölk - blääääää!!!

Nu har min tredje visdomstand tittat fram. Åtminstone känns det så, tungan är där hela tiden.

Sofia: Jag måste bli av med lite underhudsfett om jag ska kunna röra mig i simdräkten!

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-05-05 07:28:05

Det är bara att skaffa en tunn våtdräkt istället :)



Grattis till din utökade visdom förresten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela