vismut

Up and running

Publicerad 2009-05-07 18:30:55 i Allmänt

Nu får jag blogga fort. Datorn och framförallt internet har strulat enormt sen i måndags. Windows krävde en ominstallation och jag tror att comhem också borde göra någon form av ominstallation. Det skumma (för mig) är att ICQ och MSN fungerar medan surfa inte fungerar mer än då och då, några minuter i taget.

Sator åkte hem i måndags och jag fick tack-för-hjälpen presenter. B.la. isformar som man kan göra så här fina isbitar med!:

Nej, det är inte diskvatten i glaset...

Tji fick jag. Format c: fick det bli för att lösa mina problem. Suck - men det gick faktiskt över förväntan.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-05-07 21:03:54

hur fick du till den röda pluppen??

Postat av: Björn

Publicerad 2009-05-07 21:27:36

Jag la i hallon i den runda delen av formen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela