vismut

Dax för fredagsmys

Publicerad 2009-11-20 20:18:23 i Allmänt

Nypumpad sitter jag nu framför datorn med en mycket god Ros kebabtallrik och lyssnar på spotify-listan Fredag party Vener lab. Hittills GreenDay, Säkert! och Ramones. Bra kväll om det då inte vore för att Fredag party Vener lab-listan återfinns på den allmänna labbdatorn och att jag har två experiment igång plus att jag jobbar med figurer till ett manuskript. Det blir en tuff helg men det är garanterat värt det. Nästa helg ska jag inte lyfta ett finger... Figurgörandet underlättades väldigt mycket då en snäll Åsa gav mig sina figurmallar så det här kommer gå undan och snyggt blir det ju då naturligtvis också!

Pratade med BA-Madde på gymmet idag. Nu är det hennes tur att pumpa på gymmet istället för att leda BodyAttacken. Den hade tydligen slitit på hennes kropp också. Kul pass är det ju men jag vet inte om det är så himmla nyttigt att hoppa runt som man gör i en timme.

Labbråtta

 

Undertiden jag har bloggat, ätit och labbat har det spelats ännu mer bra musik. The Strokes, Johnny Cash och Roxette. Snart kommer nog tyvärr också Mambo Kurt med sin tolkning av Basket Case - suck.

Mambo Kurt lades till på listan av misstag tillsammans med femtioelva andra versioner av Basket Case och nu får han vara kvar pga att majoriteten säger så. Dock försvann "Angry Basket case" jävligt fort. Min puls steg med 75% så fort den kom på.

Kommentarer

Postat av: Åsa, labängeln

Publicerad 2009-11-20 20:26:18

Ja, tänk vad jag bidragit till andras artiklar på sista tiden, undrar just när nån (inklusive mej själv) ska bidra till min :)

Postat av: Björn -hemma

Publicerad 2009-11-20 22:14:53

Räknas det inte om man ger dig kundnummret till Roche så du kan köpa mer proteas som du behöver för att fixa din artikel?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela