vismut

Ett till

Publicerad 2009-11-20 22:43:13 i Allmänt

Såg just att jag inte bloggat sen i söndags med undantag för kvällens inlägg. Den här veckan har gått galet fort. Aja, som plåster på såren kan jag ju berätta om den enda serien på TV som jag följer just nu, jag har tom lämnat CSI åt sitt öde, Criminal minds.

Igår var det ett riktigt äckligt avsnitt. Jag fattade redan efter 5s att det här programmet skulle handla om ögon då jag såg någon skum typ plocka med sina verktyg varav det som var mest i fokus liknade en mindre glassked. Mm, ni kan ju tänka vad han använde skeden till... Och ögonen stoppade han in i uppstoppade djur för att de skulle få mer levande blick. Nej fy så vidrigt.

Jag gillar inte ögon. Jag gillar inte ens att prata om ögonolyckor. Inte ens de tänkbara som Hanna alltid drar upp om att snubbla och få en järnpinne som sitter labbets skakbord i ögat. Bläää.

Men vi får väl se hur länge jag håller mig fast till Criminal minds nu när den jag tycker minst om har blivit chef och något av huvudperson. Fast det är rätt kul att diskutera programmet med Rille på fredagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela