vismut

Papers Not Accepted by Science

Publicerad 2009-11-28 19:17:16 i Allmänt

Pust. Jag som tyckte att jag jobbade hårt i oktober. Yeah right. Det går att jobba hårdare men då få man vara nöjd om man hinner köpa toalettpapper på sin lediga tid. Ungefär 86h fredag-fredag blev det. Det är väl ok att jobba hårt men inte att vara så stressad som jag har varit. Nej fy. Men igår när Alex (shut up and write!) och jag skickat iväg våra ändringar på manuskriptet till Geneve tog jag flykten till Motala och åt sista biten av mammas födelsedagstårta och bara vilade. Stressen sjönk direkt men jag är fortfarande rätt trött. Men det är det ju fler som är. T.ex så snarkade Alex assistent när vi satt och skrev igår och så Doris:

 

Men hon gillade inte mina blixtar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela