vismut

Green Day day!

Publicerad 2009-10-11 14:33:53 i Allmänt

Helgen inleddes med extrem huvudvärk på fredagskvällen efter allt för lite sömn och för mycket stress senaste dygnet. När man har mycket att göra ska man inte ge sig själv ännu mer att göra genom att välja en stor, svår, artikel att presentera på fredagsmötet...

Lördagen inleddes med en tur till stan för inköp av ny stavspets. 199:-/ 2st!!! Stavarna kostade ju 399:- så det kändes lite extremt. Det sa jag också till försäljaren så jag fick köpa en spets för 50:-. Det får i alla fall inte bli någon vana att knäcka stavspetsar.

Jag gav mig också ner till tornby för att leta efter lampor som utstrålar ljus av en exakt våglängd. Tyvärr hittade jag ingen men dom kunde i alla fall ta hem till mig. Nu är det nya experiment på gång:-). Jag köpte också nya gainomax. Ny smak: Blåbär. Den är min nya favorit!

Ja, för jag hann med att träna också. Helt plötsligt var jag själv i gymmet. Då kom en vaktmästare och sa att de stängde. Jag hade tydligen tittat helt fel på öppettiderna så det var bara att åka hem och somna i soffan istället - oduschad.

Sen kom Åsa (med raggsockor, mysbyxor och stick-projekt) och Johan (mer respektabelt klädd ifall det kom fler gäster) och tittade på fotboll eller stickade. Framtidens-TV innehåller visst inte Kanal 5. Johan var också glad att få äta riktigt kött i sina tacos.

Nu är det dags att åka mot Globen och Green Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela