vismut

Snart dags för comeback!

Publicerad 2009-10-14 22:34:29 i Allmänt

Nu är det nog hög tid för att återuppta BodyAttackandet igen. Knät känns hyggligt, vader/benhinnnor är bra och höften är som den är men på lördag slutar min löpsäsong så då är det dags att gå tillbaka till det roligaste av alla pass.

Mina namnlösa BA-kompisar saknar mig nog men jag träffar ju på dem när jag pumpar på gymmet. Mannen-som-går-på-ALLA-pass-och-pratar-väldigt-lugnt brukar fråga "Är det BodyAttack idag?" varje gång jag ser honom på gymmet.
Mannen-som-varit-kroppsbyggare-men-känner-att-pass-passar-honom-bättre-när-han-nu-vill-bli-av-med-20års-extra-kilo undrar också om jag redan gjort mitt innan BA'n ens har börjat.
Förra veckan hamnade jag i en konversation med Madde och sa att jag snart skulle komma tillbaka. Idag hälsade Tjejen-jag-ska-bjuda-ut-nästa-gång-jag-ser-men-inte-sett-på-jättelänge väldigt glatt på mig samtidigt som jag precis öppnade vattenflaskans kork med munnen och fick till något i stil med en What's up-nick. Suck. Nästa gång.

Sen var det också Tjejen-som-Åsa-trodde-jag-flörtade-med-vid-stretchingen-för-ett-tag-sen-men-som-jag-inte-alls-gjorde-och-som-jag-tror-är-väldigt-ung-men-som-iaf-kommer-in-på-Platens som pratade med mig efter hennes BA idag (när vi båda stretchade...). Hon kan inte ha saknat mig på BA'n i alla fall för hon trodde att jag varit med idag och frågade vad jag tyckte om nya koreografin...

Själv undrar jag vart min BA-polare Kenneth har tagit vägen. Honom har jag inte sett sen innan sommaren tror jag.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-10-15 08:36:28

Hur går det med killen-som-tycker-du-har-snygga-skor-och-ger-mig-arga-blickar-när-vi-pratar-och-förföljer-dej-i-duschen?? :)

Postat av: Björn

Publicerad 2009-10-15 12:29:45

Hemligt! Men Killen-som-frågar-hur-man-blir-lika-stark-som-mig-och-äter-på-sin-fot-i-omklädningsrummet hälsar inte på mig längre :-(

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-10-15 15:03:51

äter-på-sin-fot???

Postat av: Björn

Publicerad 2009-10-15 17:26:12

Fotgrejen:http://vismut.blogg.se/2008/august/at-last.html



Kompisgrejen:http://vismut.blogg.se/2008/august/vad-blir-det-till-lunch.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela