vismut

Ynklig

Publicerad 2009-10-28 20:38:03 i Allmänt

Idag fanns det två sorters personer på jobbet. De som vaccinerat sig igår och de som ännu inte gjort det. Lättast att skilja de två åt var genom att titta vilka som undvek att använda vänsterarmen och vilka som betedde sig normalt. Framåt eftermiddagen var det ännu enklare att gissa rätt då andelen stuckna kvar på jobbet minskat en del...

Nej fy.

Jag borde också ha gått hem vid lunch men jag hade lite att göra och mellan feberfrossorna hade jag _bara_ huvudvärk och då gick det ok att jobba även om jag inte fick så mycket gjort.

Mina biverkningar: Ont i armen, feber +frossa, trötthet samt huvudvärk. Tröttheten känns konstig då jag varit enormt pigg sen i söndags. "Piggare än någonsin" kanske man skulle kunna säga om jag nu inte visste att dom orden inte behöver betyda något alls - förr eller senare kommer verkligheten [biverkningarna] ikapp en...

Oscar kom på besök nu ikväll och jag skäms att jag var så osocial men jag hoppas han förstod. Vi ses nog på lördag också så jag får ta igen det då. Nu har jag ätit Nachos chips och tyckt synd om mig själv ett tag - dax att flytta till badkaret och fortsätta med det senare.

Äh, just nu mår jag rätt ok faktiskt. Ska sluta gnälla nu. Hanna tycker nog ändå inte att jag är värd att få gnälla på jobbet hehe.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-10-29 08:40:39

Du är klenare än min hög(!)gravida syster. När hon fick sitt vaccin så var det bara glada miner. Illa Björn!

Postat av: Björn

Publicerad 2009-10-30 21:54:20

Äh. Jag ser det mer som att mitt immunförsvar är grymt bra och duktigt på att skapa antikroppar. Välkommen åter när Biffen själv tagit sprutan så får vi se hur det låter!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-11-01 16:47:13

Kanske inte ens blir någon vaccinering för mig. SÅ tuff är jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela