vismut

GrottBjörnen

Publicerad 2009-09-12 22:44:33 i Allmänt

Planen för dagen var jobb, gym, titta på bil, krypa i grottor och fest. Bil-tittning hanns inte med och festen omvandlades till pizza och film.

Det var första gången jag var vid Trollegaters grottsystem utanför Rimforsa idag. Även om det ser ljust ut på bilderna kan jag lova att det bara är en effekt av kamerablixten. Det var kolmörkt och jag hade missat att ficklampa kunde vara en bra grej. Knäskydd hade jag dock!

Längs med en gata

 

Johan visar på oxblod i trollens vardagsrum


Ibland var det väldigt trångt. Olle har lite problem.

 

Hubbe var lite feg

 

Ajajajaj!

 

Sen åkte vi en bit och besteg ett berg. Väl uppe insåg vi att vi visst var lite olagliga.

Åsa, Emma och Olle på fel sida lagen

 

För andra lördagen i rad stötte en kille på mig. Den här gången på gymmet. Tydligen kastade han även långa svartsjuka blickar mot Åsa när hon pratade med mig...

 

Pizza ja. Hmm. Den gjorde något dåligt med min mage. Inga detaljer men Åsa var visst med om något liknande på utflykten:

Kommentarer

Postat av: Åsa, stordumparen

Publicerad 2009-09-12 23:35:42

Ja, man får vara imponerad av mitt lass där, men glöm inte att johan också hjälpte till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela