vismut

Med tungan rätt i munnen

Publicerad 2009-09-06 20:06:47 i Allmänt

Tja, efter förra inlägget var det väl inte speciellt lätt att somna heller då. Nu var det några andra på innergården som hade fest med singstar och öppen balkongdörr... Efter sedvanlig grötfrukost gav jag mig så ut på min långmilare i löparspåret. Ett varv på lok-milen och två på 5km-slingan (som eg. är typ 4,7km). Trots träningsvärk i benen tog jag mig runt på 1.44.43 vilket jag är ganska nöjd med även om målet var 1.40.
På kvällen var jag ganska stel men idag är det helt ok. Lite ont i ena knät och en liten blåsa på tån dock men sånt får man räkna med. Dessutom fick jag en påminnelse om att det är en bra idé att tejpa bröstvårtorna :-/ Lidingö kommer gå som en dans!

Efter löpning och lite vila bar jag säng tillsammans med Umesh + mamma och pappa. Riktigt fin lägenhet ännu närmare till centrum än vad jag har har han fått tag i. Kul att han bor lite närmare mig nu också!

Sen var det fest. Sebbes fest som han återigen förlagt till min lägenhet. Folk (-Hanna) kom väldigt sent men vi två blandade alkoholfria drinkar och sysselsatte oss med postkodmiljonären och första halvleken i fotbollen... Nu blev det ganska sent innan vi kom iväg så utgång blev det inte. Istället gick Sebbe, Emma, Eva och jag hem till Sebbes kompisar och spelade Buzz (frågesportspel på playstation). Jag var ganska bra men förlorade ändå (Sebbe dominerade). Jag har min analys kvar om varför det gick så kasst för mig så nästa gång kommer det gå bättre.



Nu är även anmälan till Vätternrundan 2010 inne! Vi är många som ska starta samtidigt: jag, Pierre, Pelle, Axel, Elvira m. kille

Alla har väl valt fel kö i affären någon gång men idag valde jag FEL kö. Jag tänkte minst 5 gånger att nä, nu är det ingen idé att byta kö men jo, det hade det visst varit. Tydligen var det första dagen på jobbet för stackarn i kassan.

Det har gått en flisa ur en av mina tänder. En gissning var tungan håller till större delen av tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela