vismut

När katten är borta dansar doktoranderna på labbänken

Publicerad 2009-09-01 22:34:14 i Allmänt

Vi är renliga av oss på labb. Vi har länge haft en skitig och äcklig handuk hängandes vid diskstället som man inte gärna torkar sig på. Igår fick jag så för mig att byta ut den till en ren. Framåt lunch kommer Rille med en handuk och säger "Jag byter ut handuken nu". Hanna säger: "Nej, det behövs inte, jag bytte i morse". Var på jag säger: "Men, JAG bytte ju i morse" haha. Snacka om att vara synkade!

Idag sprang jag backträning i vallamassivet och fick sällskap av en kille jag träffade på i spåret. Vi hade en del gemensamt. Det är en väldigt liten värld.

Sebbe är på besök i Linköping och labbar på sitt gamla stipendie-projekt. Samtidigt är CR här i jobbet så vi passade på att spela biljard tillsammans med Jonas och Axel och imorgon blir det gemensam lunch. Kul! Biljarden gick bättre än vanligt för mig. Jag pratade så mycket så jag var ännu mer ofokuserad än vanligt - tror att det är det som är grejen...

Jonas i sina mycket tighta byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela