vismut

Trötter

Publicerad 2009-09-04 18:54:29 i Allmänt

En natt om året. Ja ungefär så ofta kommer de nätter som jag bara inte kan sova. I natt var en sådan. Jag kände efter att ha varit på det nya passes Functional Moves på gymmet att det kunde bli svårt att sova då jag kom hem 21.30 och var uppe i varv. Men det fungerade faktiskt att somna.
Jag fick sova i 10-15min, precis lagom för att bli extremt icke-trött. Då står några studentj***** på innergården och skriker och sjunger i 20minuter innan de drog. Kvar låg jag sömnlös till klockan 3. Smart som jag var ställde jag inte om väckarklockan utan klockan 6 var det uppstigning och iväg för ett simmpass innan jobbet. Bäst att passa på när man äntligen fått med sig sällskap till bassängen.

Nu har jag lyckats sova nästan två timmar efter jobbet men det känns inte speciellt mycket bättre. Äta lite och sen hopp i säng tror jag på. Imorgon blir en lång dag med 2-2.5mils löpning, flytthjälp åt Umesh, och party hos mig på kvällen. Gäller att sova i kapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela