vismut

Expressen eller Aftonbladet/DIF eller HV71/Trizol eller Qiazol/Pest eller Kolera

Publicerad 2010-04-21 21:34:55 i Allmänt

När hockeyslutspelet är slut är det slut på kvällstidningssurfande. Tänk om jag också kunde få skriva så dåligt underbyggda artiklar. Nature here I come.

Problemet är just att hockeyslutspelet ska ta slut först men jag vill inte att det ska ta slut för jag vill inte se något av lagen som vinnare!
Ibland kan jag komma på mig själv med att tänka "Men DIF kan få vinna för Tims skull. Inte vill jag att HV ska ta guld" för att andra sekunden ångra mig till "Nej, fy. Inte DIF! Låt HV ta't då." Men nu har jag kommit på: Ingen får vinna.

Djurgården lärde jag mig "hata" redan när jag började hänga med i hockeyn och det stod mellan Malmö och DIF i finalen så det sitter i än - absolut inget DIF-guld i år tack!

HV71 har jag ju fått lära mig missunna segrar sen jag började heja på LHC och jag vill inte ha fler dåliga vinnar-SMS från Sofia R - absolut inget HV-guld i år tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela