vismut

Har ni hunnit hem än?

Publicerad 2010-04-09 19:10:00 i Allmänt

Åsa och Johan var precis här och lämnade av en dagen till ära mycket kelsugen Sator. Oj så vi har spunnit här sen husse och matte åkte. Men sen är det ju det här med kater och kel. Ja, nu blöder jag både på armbågen och mellan tummen och pekfingret.

Jag kände att det var lite farligt så jag tog bort händerna och började skriva på tangentbordet istället. Då kommer hon fram, jag tror hon ska boffa på mig, och biter mig i armbågen! När jag så tar henne i nackskinnet får hon bra tag i köttet mellan tummen och pekfingret. Bra start på helgen.

Nu vill hon visst bli klappad igen. Hmm. Ska hämta mina neoprenhandskar först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela