vismut

Prata inte med främlingar

Publicerad 2010-04-25 19:14:05 i Allmänt

Lördag: Roxen runt, sov i soffan, kort besök på labb, grillpremiär hemma hos Christian.

Idag skulle jag baka en tårta innan mamma och pappa kom in för att fira min födelsedag men Sator var så busig och kelsjuk så det var knappt att jag hann med allt. Men jag kan inte förstå att Sator tycker att det är så roligt att springa ifatt mig, koppla grepp runt vaderna, tugga till och springa vidare. Jag tycker inte att det är lika roligt.. När mamma och pappa sen kom gömde sig Sator nästan hela tiden men hon hann ändå med att tugga lite på mamma men det skulle hon ha också.

Vi åt mat på Mozarella och det tog låååååååååång tid att få maten. Tydligen så var fläskfilén slut och jag undrar om de åkte och slaktade en gris istället för att gå till Hemköp och köpa mer...

Dagens lärdom: Om man plockar ett nypon och stoppar i fickan (måndag) glöm inte bort den då för när den är söndersmulad i minibitar (söndag) tar sig klipulvret ut ur fickan och irriterar benet.

Sator har sovit vid mina kuddar i natt och pussat mig på munnen två gånger. I alla fall så hoppas jag att det var en fuktig nos jag kände mot läpparna och inte något annat som Åsa insinuerade.

Vill ha!

Jaja, intorkad broccoli får väl funka då. Men gröt och jordgubbssylt är godare.

Tårtsmet var visst också gott. Men vilken konstig slickepot han har.

Jag vill vara med Björn HELA tiden! Förutom när han badar, då balanserar jag på kanten. Det räcker.

ANFALL!

Men hans föräldrar är otäcka.

Kan ingen hämta mig så jag slipper otäckingarna. Jag åker hellre bil!

Nehä, jag vill ju se vad de gör. Här är jag ändå ganska säker.

Äntligen ensam med Björn igen!

Hoppas att husse och matte har glömt mig.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-04-25 23:19:58

haha söt Sator!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela